Pierre och Matt pa aventyr

Jag och Matt var ute tillsammans i fredags. Vi hoppade runt fran bar till bar och hamnade till slut pa en stripklubb!

Kvallen borjade lugnt hemma med ett par drinkar, lite senare, runt kl20 sa forflyttade vi oss till forsta baren har i RedWood city. Det som slog en forst nar vi kom in pa stallet var hur manga aldre kvinnor som hangde pa stallet. Matt berattade att det tydligen var ett populart stalle for sa kallade "cougars." Dvs aldre kvinnor som jagar yngre man. Och visst stamde det. Vi hann inte ens satta oss forens vi blev ombedda av ett par kvinnor att sla oss ner vid dem. Det blev ett artigt nej tack dock. 

Vi hade riktigt trevligt under kvallen, det fick dock bli en relativt tidig hemgang eftersom Matt ksulle upp och jobba dagen efter. 

Otroligt nog kollade ingen mitt legg igar heller, vi var pa 3 nya barer. hmm....



   

Igar hangde jag hemma med Vivi, barnvakten. Kan bara saga en sak, hatten av for alla mammor dar ute. Jag och vivi var helt slut nar Gitte antligen kom hem. En 5 manader gammal bebis och en hyperaktiv 4aring, inte latt..

Kommentarer
Postat av: henke

hahah är det något bra tryck i reed wood? ,O)

2008-02-25 @ 09:53:04
Postat av: Pierre

Oja, om man gillar aldre kvinnor :)...

2008-02-25 @ 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0